Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Je ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren? Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Of gelijk even contact op te nemen met onze klantenservice.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen? Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen? Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel heb je met een account overzicht in je bestelgeschiedenis en worden je gegevens onthouden.
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen? We raden je aan om te kijken welke maat het model draagt en aan de hand daarvan je keuze te maken. Als een item anders valt dan normaal staat dit aangegeven in de beschrijving. Kom je er niet helemaal uit of wil je de afmetingen weten? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice. Wanneer is de klantenservice bereikbaar? Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:30 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen!
Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd? Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld.
Wat is de garantietermijn op mijn online bestelling?
Voor alle items geldt een garantietermijn van 6 weken. Mocht
een item binnen dit termijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op.
Vergeet je ordernummer niet te vermelden en een foto van de klacht mee te
sturen.
Komen uitverkochte items weer terug op voorraad? We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Je krijgt dan gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is.
Wat zijn de verschillende betaalmethodes? In Nederland kun je met de volgende betalingsmethodes gebruiken: - iDeal - Creditcard
In België kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken: - Bancontact / Mister cash - Creditcard
In Duitsland kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken: - Giropay - Creditcard
Hoe weet ik zeker of mijn betaling goed is doorgekomen? - Kijk op je eigen bankafschrift of het bedrag is afgeschreven - Twijfel je nog steeds of heb je al een bevestiging ontvangen?
Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen gelijk voor je kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Hoe werkt een terugbetaling? De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode. IDeal of Bancontact Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, storten wij je geld terug op je bankrekening. Afhankelijk van je bank kan het 1 - 4 dagen duren voordat het op je rekening staat Creditcard Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, wordt het bedrag op je creditcard teruggeboekt. Afhankelijk van je creditcardmaatschappij wordt dit bedrag automatisch teruggestort op je bankrekening of blijft het op je creditcard staan. Heb jij een creditcard die het geld terugstort? Dan gebeurt dit vaak op een vaste dag in de maand.
Wat zijn de openingstijden van de winkel? Voor informatie over de winkel in Nijmegen, verwijzen we je graag door naar deze pagina!
Kan ik mijn pakket ook retourneren in de winkel? Het is mogelijk om jouw online bestelling in de winkel te retourneren. De winkel dient alleen als een afgiftepunt, vergeet dus niet je pakbon aan het pakket toe te voegen. We zullen deze op kantoor verwerken en terugstorten. Het bedrag krijg je binnen 1-3 dagen weer teruggestort op je rekening.
Kan ik mijn items die ik online heb besteld ruilen in de winkel? Je kunt de items wel retourneren in de winkel maar niet ruilen. Mocht je een andere maat of kleur vinden, kan je deze natuurlijk wel kopen in de winkel. Het bedrag van je geretourneerde item(s) wordt binnen 1-3 dagen teruggestort op je rekening.
Kan ik mijn kortingscode of giftcard gebruiken op sale artikelen? Het is helaas niet mogelijk om kortingscodes en/of giftcards te gebruiken op sale artikelen.
Is het mogelijk om sale items te retourneren? Het is mogelijk om onze sale items te retourneren, mits ze ongedragen zijn en het kaartje nog is bevestigd. Wanneer wij je retour hebben ontvangen, storten wij binnen 1 tot 4 werkdagen het aankoopbedrag terug op jouw rekening.
Hoe kan ik een item omruilen?
Het is mogelijk om items om te ruilen voor een andere maat of een ander item! Je kunt op de pakbon aangeven dat je een item graag wilt ruilen. Vergeet hier niet te vermelden welke maat en welke kleur je wilt ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt er op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item automatisch kosteloos naar je verstuurd.
Hoe gebruik ik een kortingscode of (online) TESS V giftcard? Heb jij een online giftcard of kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen. De kortingscode voer je in bij ‘Kortingscode’ en daarna kun je klikken op ‘Toepassen’. Heb jij een giftcard voor de winkel? Deze kun je helaas niet online uitgeven. Mocht je deze toch graag online willen gebruiken dan kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Hoeveel saldo staat er nog op mijn TESS V giftcard? Het is helaas nog niet mogelijk om je saldo van de giftcard op de website te controleren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe kan ik het beste mijn viscose items wassen? Viscose kun je zonder problemen wassen op lage temperatuur, tenzij het label anders aangeeft. Om de stof mooi te houden was je je item niet warmer dan 30 graden en was het liefst met een handwas. Toch liever wassen met de wasmachine? Gebruik dan het wol- en zijdeprogramma. Laat het item aan de lucht drogen om de kwaliteit te behouden. Was je het item voor de eerste keer? Dan kan de kleur nog wat afgeven, dus ook dan kan je het beter apart wassen of gebruik doekjes die de kleur opvangen. Het artikel kan je daarna het beste liggend laten drogen. Heb je het item gewassen en is het ineens een stuk kleiner? Geen paniek! Viscose heeft een natuurlijke waskrimp van 4-8%. De gekrompen viscose kan na het wassen met gemak terug gestreken worden naar de oorspronkelijke lengte/vorm. Doe dit wel wanneer het item een beetje vochtig is, op de laagste stand van de strijkijzer.
Hoe kan ik het beste mijn polyester items wassen? Polyester kun je wassen in de wasmachine met een maximale temperatuur van 40 graden. Bij voorkeur 30 graden! Laat het item het liefst aan de lucht drogen. Polyester hoef je in principe niet te strijken. Er komen (bijna) geen kreukels in de stof. Wil je het item toch wel strijken? Doe dit dan op een hele lage temperatuur met een theedoek ertussen.
Hoe kan ik het beste mijn katoenen items wassen? Katoen is over het algemeen makkelijk om te wassen. Zet de temperatuur op 30 graden en de was instelling op fijne was. Schudt de ergste kreukels er na het wassen voorzichtig even uit. Laat de items drogen aan de lucht.