Ruilen & retourneren

Waneer je een item of bestelling bij ons wilt omruilen of retourneren, kun je eenvoudig ons retourportaal gebruiken. Klik op de knop hieronder en volg de stappen. 
  Let op: Je hebt 14 dagen de tijd om je retour aan te melden nadat je het pakket hebt ontvangen.


Registreer

Vul jouw ordernummer en e-mail adres in en selecteer de juiste retourreden. Kies vervolgens de vervoerder waarmee je het pakket wilt retourneren.

Verpak

Verpak de artikelen in de originele verpakking (indien redelijke wijze mogelijk), ongedragen & onbeschadigd met kaartjes. Zorg ervoor dat je het oude verzendlabel verwijderd. Doe daarnaast de bezorgbon in het pakket anders kunnen we hem helaas niet verwerken.

Verzend

Verzend jouw retour via de eerder gekozen vervoerder. De kosten voor de retourzending moeten worden betaald door de klant.

Terugbetaling

Wij verwerken jouw retourzending binnen 10 werkdagen. Vervolgens ontvang je een terugbetaling binnen 1 tot 3 werkdagen op de rekening waarmee is betaald.

Registreer

Vul jouw ordernummer en e-mail adres in en selecteer de juiste retourreden. Kies vervolgens de vervoerder waarmee je het pakket wilt retourneren.


Verpak

Verpak de artikelen in de originele verpakking (indien redelijke wijze mogelijk), ongedragen & onbeschadigd met kaartjes (zorg ervoor dat je het oude verzendlabel verwijderd). Doe daarnaast de bezorgbon in het pakket anders kunnen we hem helaas niet verwerken.

Verzend

Verzend jouw retour via de eerder gekozen vervoerder. De kosten voor de retourzending moeten worden betaald door de klant.

Terugbetaling

Wij verwerken jouw retourzending binnen 10 werkdagen. Vervolgens ontvang je een terugbetaling binnen 1 tot 3 werkdagen op de rekening waarmee is betaald.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een item omruilen?
Je kan op je bezorg bon aangeven of je een andere maat of kleur wilt. Zodra het items bij ons binnen is, wordt er op dat moment gekeken of de gewenste maat/kleur op voorraad is, hierna wordt het item automatisch voor je omgeruild. Als het item niet meer op voorraad is wordt het bedrag automatisch terugbetaald. Je hoeft hier dus verder zelf niets voor de doen! Je betaald ook gewoon nieuwe verzendkosten.

Wat zijn de retourkosten?
Een retour kun je gemakkelijk aanmelden via ons retourportaal. In een paar simpele stappen kun je 
hier ook een je retourlabel aanmaken en direct betalen.

De retourkosten binnen Nederland zijn €6,15 als je zelf je retourzending afgeeft bij het postkantoor, voor pick-ups zijn de kosten €6,96. De retourkosten voor België zijn €8,59 als je deze opstuurt via B-post (via DHL-NL).

Kan ik een winkelaankoop retourneren?
Wanneer je items bij ons in de winkel gekocht hebt is het uiteraard mogelijk om de items om te ruilen in één van onze winkels in Nijmegen, Utrecht of Breda. Helaas is het bij ons niet mogelijk om een aankoop van de winkel online te retourneren. Wanneer je bij je pakketje een cadeautje hebt ontvangen en je stuurt de gehele order retour, verwachten we dat het cadeautje mee retour gestuurd wordt.

Kan ik een online aankoop retourneren in de winkel?
Je kunt de items wel retourneren in de winkel maar niet ruilen. Mocht je een andere maat of kleur vinden, kan je deze natuurlijk wel kopen in de winkel. Het bedrag van je geretourneerde item(s) wordt binnen 1-10 werkdagen teruggestort op je rekening.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Een retour moet voldoend aan de onderstaande voorwaarden:

  • Hygiëne producten waar we de verzegeling van gebroken is mogen niet meer retour wegens hygiëne en gezondheidsredenen.
  • Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde en- indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Als de retour niet aan bovenstaande voldoet, dan kan er waardevermindering toegepast worden.

Retouradres:
Remmerden 115G
3911 TZ  Rhenen