Gratis verzending vanaf €25
Volgende dag in huis
Beste klantenservice
Retourneren altijd mogelijk

Ruilen & Retourneren

RETOURVOORWAARDEN

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Kan gebeuren!
Zijn er nog geen 14 dagen voorbij? Dan is het mogelijk om je bestelling te retourneren, als het voldoet aan de volgende voorwaarde:

  • De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd.
  • Beautyartikelen, oorbellen en lingerie of badkleding kunnen niet geruild worden.
  • Artikelen die make-up vlekken bevatten na het passen kunnen niet worden geruild.
  • SALE items kunnen alleen worden geruild tegen een tegoedbon.
  • Speciale aanbiedingen/ deals via onze Instagram (stories) kunnen niet worden geretourneerd. 
  • Artikelen uit de categorie '10 euro' of 'supersale' kunnen niet worden geretourneerd.

Retourneren doet je heel simpel door het retourformulier in te vullen en uit te printen.

De kosten voor het retourneren van een pakketje zijn voor je eigen rekening. Zorg dus dat je het pakketje voldoende frankeert.
Nadat we de producten in goede staat terug hebben ontvangen, samen met het retourformulier, wordt het aankoopbedrag naar je teruggestort.

 

IS DE MAAT NIET GOED?

Geef op het retourformulier aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat / kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd.

Je ontvangt een bevestiging van ons dat jouw bestelling onderweg is.

Als blijkt dat jouw gewenste maat niet op voorraad is, ontvang je hiervan een bericht. Wij zullen in dat geval overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag.

 

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar onze klantenservice.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf €25
Volgende dag in huis
Beste klantenservice
Retourneren altijd mogelijk