Ruilen & Retourneren - TESSV.nl
Lage verzendkosten €2.95
Morgen al in huis!
WhatsApp service: 0634718636
Ruilen binnen 14 dagen

Ruilen & Retourneren

RETOURKOSTEN

Een retour kun je gemakkelijk aanmelden via ons retourportaal. In een paar simpele stappen kun je hier ook je retourlabel aanmaken en direct betalen.

De retourkosten binnen Nederland zijn €5,45 als je zelf je retourzending afgeeft bij het postkantoor, voor pick-ups zijn de kosten €6,30.

De retourkosten voor België zijn €6,95 als je zelf je retourzending afgeeft bij het postkantoor, voor pick-ups zijn de kosten €9,35.

 

RETOUR AANMELDEN + RETOURLABEL AANMAKEN

Klik hier om naar ons retourportaal te gaan. 

  1. Selecteer het item dat je wilt retourneren met daarbij de juiste retourreden. 
  2. Kies de vervoerder waarmee je het pakket wilt retourneren. Wij bieden vier verschillende vervoerders/retourservices aan, zodat je zelf kan bepalen wat voor jou het beste uitkomt.
  3. Verpak de artikelen in de originele verpakking (verzendzak of doos) 
    • Ongedragen & onbeschadigd met kaartjes*
  4. Vergeet niet je pakbon mee te sturen met jouw retourzending
  5. Retourneren kan binnen de retourtermijn van 14 dagen
  6. Wij zullen jouw retourzending binnen 1 tot 4 werkdagen na ontvangst verwerken. Vervolgens ontvang je een terugbetaling op de rekening waarmee is betaald.

* Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • Het product mag niet gedragen en/of beschadigd zijn
  • Beautyartikelen en oorbellen kunnen niet geretourneerd worden wanneer de seal verbroken is
  • Badkleding mag alleen in ongebruikte en onbeschadigde staat geretourneerd worden: de hygiëne-strip mag niet verwijderd zijn, het product mag er niet gedragen of beschadigd uit zien, de kaartjes moeten nog bevestigd zitten aan de badkleding

 

KLACHT OVER EEN ITEM

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar onze klantenservice.

Meer informatie over de klantenservice vind je hier

 

RETOURADRES:
Remmerden 115G
3911 TZ Rhenen

Lage verzendkosten €2.95
Morgen al in huis!
WhatsApp service: 0634718636
Ruilen binnen 14 dagen