Klantenservice - TESSV.nl
Lage verzendkosten €2.95
Morgen al in huis!
WhatsApp service: 0634718636
Ruilen binnen 14 dagen
Veelgestelde vragen

 

 

1 Retourneren
1.1 Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling retour te sturen?

Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Kan gebeuren! Bij TESS V heb je altijd de mogelijkheid je bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst te retourneren.

1.2 Wat zijn de retourkosten?

Via ons retourportaal kun je een retourlabel aanmaken, de kosten hiervan zijn €5,25 voor Nederland en €5,95 voor België. Retourneren in onze winkel is ook mogelijk, dit is gratis.

1.3 Waar vind ik het retourportaal?

Klik hier om naar ons retourportaal te gaan. Hier kun je in een paar stappen je retourlabel aanmaken en direct betalen via iDEAL.

1.4 Binnen welke termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Zodra ons magazijn jouw retour heeft ontvangen, verwerken wij je retour binnen 1 tot 4 werkdagen. Daarna ontvang je een terugbetaling op de door jouw gekozen betaalmethode.

1.5 Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat nu?

Je kunt gemakkelijk jouw retour aanmelden via ons retourportaal. Je kunt hier ook gelijk jouw retourlabel aanvragen en printen tegen een gereduceerd tarief.

1.6 Ik ben de pakbon kwijt, kan ik mijn pakketje zonder pakbon retourneren?

Dat is geen probleem! Het is belangrijk dat je dan een briefje in het pakketje stopt met
daarop jouw naam, ordernummer en e-mailadres.

1.7 Kan ik mijn items ruilen?

Ja, dat kan! Je kunt in het retourportaal aangeven dat je een item graag wilt ruilen. Vergeet hier niet te vermelden welke maat en welke kleur je wilt ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt er op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd.

1.8 Is het mogelijk om sale items te retourneren?

De items van onze PAYDAY SALE kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit komt omdat we onze prijzen zo laag mogelijk willen houden bij deze MEGA sale.

1.9 Wat moet ik doen als ik een beschadigd item ontvangen heb?

Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niks aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Vergeet niet om je ordernummer en foto’s van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

1.10 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dit lossen we uiteraard graag voor je op. Neem gerust contact op met onze klantenservice en dan helpen we jou zo snel mogelijk verder.

1.11 Hoe kan ik mijn items retourneren met PostNL?

Stap 1: Stop de items die je wilt retourneren samen met de pakbon terug in je pakket
Stap 2: Noteer onderstaand retouradres op je retourzending: TESS V, Remmerden 115G, 3911 TZ Rhenen
Stap 3: Lever het pakket in bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt
Stap 4: Bewaar de Track & Trace code van je pakketje. Dit is het bewijs van jouw retourzending.

1.12 Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen?

Zeker! Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Je kan in dit geval bij het aanmelden van je retour, één van de bestellingen aanmelden via het retourportaal. Belangrijk is wel dat beide pakbonnen aan dit pakket worden toegevoegd.

2 Bezorgen
2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: we bieden tijdelijk GRATIS verzending aan voor bestellingen binnen Nederland vanaf €30. Plaats je een bestelling onder de €20? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €2,95 in rekening gebracht.

België: voor bestellingen naar België hanteren wij ook tijdelijk GRATIS verzending vanaf €30. Plaats je een bestelling onder de €30? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €4,95 in rekening gebracht.

Duitsland: voor bestellingen naar Duitsland hanteren wij tijdelijk GRATIS verzending vanaf €50. Plaats je een bestelling onder de €50? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €6,50 in rekening gebracht.

2.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de verzending zien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructies geven over jouw levering.

2.3 Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?

Wat vervelend! Het kan zijn dat de e-mail met jouw Track & Trace code is beland in jouw spam of dat er een foutje staat in jouw e-mailadres. Neem vooral contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder!

2.4 Kan ik mijn pakketje ook in de winkel ophalen?

Ja, dat is mogelijk! Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen bij onze showroom in Rhenen, dit is gratis. Deze optie kun je aanvinken bij het uitchecken. Je ontvangt een e-mail wanneer jouw bestelling klaar ligt om af te halen. Onze winkel is elke woensdag en vrijdag geopend van 09:00 - 17:00.

2.5 DHL geeft aan dat mijn pakket verkeerd is gesorteerd, wat nu?

In dit geval moet jouw bestelling eerst opnieuw gesorteerd worden. Wij raden je aan om de Track & Trace goed in de gaten te houden. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is zal deze hier zichtbaar worden. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet geleverd zijn, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

3 Bestellen
3.1 Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?

We doen ons best om alle uitverkochte items zo snel mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het uitverkochte item. Je krijgt dan gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is.

3.2 Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Misschien heb je tijdens het invullen van je contactgegevens een foutje gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op.

3.3 Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Nadat jij een bestelling hebt geplaatst, start er een automatisch proces waarin jouw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending. Omdat jouw pakket al te ver in het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. 

Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Indien je de bestelling niet meer wenst te ontvangen, raden wij je aan om de bestelling te retourneren.

3.4 Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het afleveradres nog wijzigen?

Als jij het afleveradres wilt wijzigen raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen. Als jouw pakket nog niet is ingepakt, kan het afleveradres nog door ons worden gewijzigd. Als je pakket al wel is ingepakt, is dit helaas niet meer mogelijk.

3.5 Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel heb je met een account overzicht in je bestelgeschiedenis en worden je gegevens onthouden.

3.6 Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

We raden je aan om te kijken welke maat het model draagt en aan de hand daarvan je keuze te maken. Als een item anders valt dan normaal staat dit aangegeven in de beschrijving. Kom je er niet helemaal uit of wil je de afmetingen weten? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice.

3.7 Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Wij zijn doordeweeks van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:30 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk verder te helpen met alle berichten en vragen!

3.8 Worden de items in mijn winkelwagen of verlanglijstje gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen en of verlanglijstje worden niet gereserveerd. Het is helaas ook niet mogelijk om items te reserveren.

4 Betalen
4.1 Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

In Nederland kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken:

  • iDeal
  • Creditcard

In België kun je volgende betalingsmethodes gebruiken:

  • Bancontact / Mister Cash
  • Creditcard

In Duitsland kun je de volgende betalingsmethodes gebruiken

  • Giropay
  • Creditcard
4.2 Hoe gebruik ik een kortingscode of (online) TESS V giftcard?

Heb jij een online giftcard of kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen. De kortingscode voer je in bij ‘Kortingscode’ en daarna kun je klikken op ‘Toepassen’. Heb jij een giftcard voor de winkel? Deze kun je helaas niet online uitgeven.

4.3 Hoeveel saldo staat er nog op mijn TESS V giftcard?

Het is helaas nog niet mogelijk om je saldo van de giftcard op de website te controleren. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

4.4 Ontvang ik een bevestiging van mijn betaling?

Je ontvangt binnen een 5 minuten orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat dit mailtje in je spam terecht komt. Mocht je geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

4.5 Kan ik mijn kortingscode of giftcard gebruiken op sale artikelen?

Het is niet mogelijk om kortingscodes en/of giftcards te gebruiken op sale artikelen.

Lage verzendkosten €2.95
Morgen al in huis!
WhatsApp service: 0634718636
Ruilen binnen 14 dagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »