• Free shipping vanaf 50EU 📦
  • Voor 17:00 besteld = morgen dragen 🛍
  • Shop de laatste trends ✨
Naar de startpagina
New ✨
koningsdag 🧡
Friday Denim
Sale
Kleding
Accessoires
Schoenen
Back in stock
Campagnes
Sale
Blazers & jassen sale
Broeken & jeans sale
Jurken & rokjes sale
Tops & blouses sale
Truien & knits sale
Schoenen & accessoires sale
Kleding
Bestsellers
Bali jackets
Basics
Blazers en jasjes
Blouses
Broeken
Body's
Co-ords
Gilets
Jassen
Jeans
Jurken
Pakken
Pantalons
Playsuits en jumpsuits
Rokjes
Shorts
Skorts
T-shirts
Tops
Truien en knits
Vesten
Accessoires
Giftcard
Mutsen
Riemen
Sjaals
Sieraden
Armbanden
Kettingen
Oorbellen
Tassen
Schoenen
Boots
Hakken
Sneakers
Mijn account
Aanmelden
of registreren
Overzicht Jouw profiel Adressen Betaalwijzen Bestellingen
0
Verzending
  • Shop alle Verzending
  • New ✨
  • koningsdag 🧡
  • Friday Denim
  • Sale
  • Kleding
  • Accessoires
  • Schoenen
  • Back in stock
  • Campagnes
  • Account
  1. Homepage
  2. Home
  3. Alle Klantenservice
  4. Klantenservice
  5. Alle Verzending
  6. Verzending

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Verzending 
  • Ruilen & retourneren 
  • Kortingen & acties 
  • Contact
  • Algemene voorwaarden 
  • Vragen of opmerkingen? 

Wat zijn de verzendkosten?
Nederland: we bieden gratis verzending aan voor bestellingen binnen Nederland vanaf €50. Plaats je een bestelling onder de €50? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €3,95 in rekening gebracht. België: voor bestellingen naar België hanteren wij ook gratis verzending vanaf €50. Plaats je een bestelling onder de €50? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €4,95 in rekening gebracht. Duitsland: voor bestellingen naar Duitsland hanteren wij ook gratis verzending vanaf €50. Plaats je een bestelling onder de €50? Dan wordt er een standaard verzendbijdrage van €6,50 in rekening gebracht.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de verzending zien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructies geven over jouw levering. 

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?
Wat vervelend! Het kan zijn dat de e-mail met jouw Track & Trace code is beland in je spam of dat er een foutje staat in je e-mailadres. Neem vooral contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder!

DHL geeft aan dat mijn pakket verkeerd is gesorteerd, wat nu?
In dit geval moet jouw bestelling eerst opnieuw gesorteerd worden. Wij raden je aan om de Track & Trace goed in de gaten te houden. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is zal deze hier zichtbaar worden. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet geleverd zijn, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Meld je aan en ontvang
10% korting op je eerste bestelling
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Verzending
  • Ruilen & retourneren
  • Kortingen & acties
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Vragen of opmerkingen?
Over
  • Onze winkel
  • Over ons
  • Vacatures
Shop
  • Newest items
  • Our top sellers
  • All clothing
  • Back in stock
Contact
  • 06 34 71 86 36
  • [email protected]
@tessvfashion
Facebook Instagram

© 2022 Tess V. All rights reserved.

Privacy Policy Cookies